Klachtenregeling
Innovergo hecht veel waarde aan transparantie en open communicatie. Op deze pagina vindt u meer informatie over onze klachtenregeling. We streven ernaar om eventuele klachten serieus te nemen en samen tot een passende oplossing te komen.

Klachtenprocedure
Bij Innovergo hanteren we een duidelijke klachtenprocedure. Mocht u ontevreden zijn over onze dienstverlening, dan kunt u dit kenbaar maken door contact met ons op te nemen. We zullen uw klacht zorgvuldig behandelen en streven naar een snelle en passende oplossing.

Klachtencommissie
Indien u er samen met ons niet uitkomt, is het mogelijk om uw klacht voor te leggen aan onze onafhankelijke klachtencommissie. Zij zullen uw klacht onpartijdig beoordelen en samen met u en ons streven naar een oplossing waar u tevreden mee bent.

Vertrouwelijkheid en nazorg
Bij Innovergo hechten we veel waarde aan uw privacy en het respectvol omgaan met uw klacht. Na het indienen van een klacht zorgen we voor goede nazorg en houden we u op de hoogte van de voortgang en afhandeling. Samen streven we naar een positieve ervaring en verbetering van onze dienstverlening.
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem gerust contact met ons op!
We staan altijd klaar om u te helpen en uw klachten te bespreken.